Szczecinecki Rower Miejski – często zadawane pytania
1.Z kim kontaktować się w celu uzyskania pomocy?
W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów związanych ze Szczecineckim Rowerem Miejskim skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem +48 94 712 88 88 w godzinach Pon - pt 7.00 - 21.30 i So - nd 12.00 - 21.30
2.Co zrobić aby móc jeździć Szczecineckim Rowerem Miejskim?
- zarejestruj się przez aplikację mobilną Szczecinecki Rower Miejski dostępną w Google Play i App Store lub na stronie https://rowery.szczecinek.pl lub https://swrm.szczecinek.pl
- sprawdź pocztę eimail i kliknij w link aktywacyjny otrzymany w wiadomości
- doładuj swoje konto w aplikacji lub na stronie www kwotą co najmniej 19 zł. Jeśli chcesz jeździć rowerem dłużej bez obaw że zabraknie Ci środków na kolejne wypożyczenia, doładuj je kwotą 20-30 zł
- minimalna kwota potrzebna do wypożyczenia roweru po pierwszym doładowaniu wynosi 10 zł brutto (oznacza to, że aby jeździć więcej niż jednym rowerem saldo Twojego konta w chwili wypożyczenia musi być większe niż 10 zł np. 15 zł)
- udaj się do najbliższej stacji, wybierz rower, otwórz aplikację i zeskanuj QR kod znajdujący się na kierownicy lub w tylnej części roweru
3.Jak wypożyczyć rower?
Rower wypożyczysz używając aplikacji mobilnej Szczecinecki Rower lub logując się swoimi danymi w terminalu stacji używając ekranu dotykowego (domyślnie stacja jest uśpiona. Dotknij ekranu dotykowego aby ją wybudzić)
- pobierz aplikację Szczecinecki Rower Miejski z Google Play lub App Store
- przy logowaniu podaj swój numer telefonu z prefiksem 48 xxx xxx xxx oraz PIN
- zeskanuj kod QR znajdujący się na błotniku w tylnej części roweru
- poczekaj kilka sekund na komunikację stacji z serwerem (zwykle trwa to od 10 do 20 sekund)
- elektrozamek w stacji zostanie zwolniony, a Ty usłyszysz charakterystyczny trzask elektrozamka i sygnał dźwiękowy. Pojawi się również komunikat na ekrani stacji
- pobierz wybrany rower ze stojaka i ciesz się jazdą Pińczowskim Rowerem Miejskim
WAŻNE: Jeśli chcesz na chwilę zatrzymać się bez potrzeby zwracania roweru do stacji (kiedy chcesz wejść do sklepu lub restauracji) skorzystaj z linki z zapięciem szyfromym dostępnej na każdym rowerze. Kod do zapięcia szyfrowego pojawia się na ekranie stacji przy każdym wypożyczeniu lub w aplikacji mobilnej. Czas postoju będzie zaliczany do czasu wypożyczenia.
4.Jak zwrócić rower?
- Wstaw rower do wybranego stanowiska w dowolnej stacji Szczecineckiego Roweru Miejskiego wprowadzając uchwyt dokujący roweru do elektrozamka. System automatycznie rozpozna zwrot roweru, a na ekranie pojawi się komunikat
- Kiedy stacja jest pełna użyj zamka szyfrowego, przypnij rower do innego roweru w stacji i dokonaj zwrotu za pomocą aplikacji mobilnej lub ekranu dotykowego w terminalu i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
WAŻNE:Szczecinecki Rower Miejski działa w granicach administracyjnych Miasta Szczecinek. Zwrot roweru poza stacją lub obszarem działania Systemu skutkuje nałożeniem opłaty dodatkowej - 200 zł
5.Jaki jest maksymalny czas wypożyczenia roweru?
Maksymalny czas wypożyczenia roweru to 12 godzin przekroczenie oznacza nałożenie dodatkowej opłaty w wysokości - 200 zł
Życzymy przyjemnego i bezpiecznego korzystania ze Szczecineckiego Roweru Miejskiego
6.
Jak dodać kartę miejską do konta użytkownika?
Wystarczy zalogować się w panelu użytkownika na stronie swrm.szczecinek.pl swoimi danymi podanymi przy rejestracji. Najlepiej zrobić to podając kombinację numer telefonu z prefiksem 48 czyli 48 xxx xxx xxx oraz numerem PIN
Wejść w zakładkę “Profil” i podać numer karty mieszkańca oraz kod PIN i potwierdzić zielonym przyciskiem Aktywuj
Od tej pory karta mieszkańca zostanie połączona z Twoim kontem w systemie rowerowym SWRM, a Ty dzięki temu jeździsz rowerem taniej
WAŻNE:System przy każdym wypożyczeniu sprawdza czy posiadasz uruchomioną usługę na swoim koncie Karty Mieszkańca. Próba zarejestrowania karty bez aktywnej usługi spowoduje naliczanie opłat według cennika standardowego